Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

esalud2 w860

Fes una donació

La teva aportació i col·laboració és vital perquè els projectes socials de la Fundació ISYS es facin realitat. La Fundació ISYS internet Salut i Societat és una fundació privada sense ànim de lucre, constituïda amb la finalitat de desenvolupar projectes socials de salut en xarxa, treballant amb els valors: equitat, compromís amb la societat, respecte, responsabilitat, solidaritat, honestedat, neutralitat i sostenibilitat. Està inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 2797 el 13 de gener de al 2014.

La Fundació ISYS s'acull a la Llei 49/2002, 23 de desembre, de règim fiscal d'entitats sense ànim de lucre i incentius fiscals al mecenatge. Les donacions rebudes per la Fundació ISYS poden aplicar-se les deduccions fiscals:

Donacions realitzades per persones físiques:

La deducció serà del 75% per als primers 150 euros i del 30% per a la resta de l'import en la quota íntegra de l'IRPF. Addicionalment, s'estimula la fidelització de les donacions realitzades per les persones físiques amb una deducció del 75% per als primers 150 euros i un 35% per a la resta de l'import, sempre que s'hagin efectuat donatius a la mateixa entitat en els últims 3 anys per import igual o superior al de l'exercici anterior, en cada un d'ells, al de l'exercici anterior. No obstant això la deducció aplicada no podrà excedir el 10% de la base imposable del període del contribuent.

Donacions realitzades per organitzacions o empreses:

Reducció del 35% de l'import de la donació en la quota íntegra de l'Impost sobre Societats. La base d'aquesta deducció no podrà excedir el 10% de la base imposable del període. No obstant això, l'excés es podrà aplicar en els períodes impositius dels 10 anys següents.
Addicionalment, s'estimula la fidelització de les donacions realitzades per les persones jurídiques amb una deducció del 40%, sempre que s'hagin efectuat donatius a la mateixa entitat en els últims 3 anys per igual o superior quantia.

.

Donatius

La que vulguis, tantes vegades com vulguis (a partir de 5 €, si us plau). Per rebre justificant de la Fundació, així com el certificat fiscal necessitem disposar de les seves dades completes. Per a l'emissió del certificat envii un email amb el seu nom complet / raó social, adreça i NIF / CIF.

Pagament amb transferència bancària

IBAN: ES09 2100 3053 1522 0043 6147
Beneficiari: Fundación iSYS

Pagament mitjançant Paypal

Podeu deixar comentaris a "Afegeix instruccions especials per al venedor "

Moltes gràcies!

Per què demanem donacions

Fundació iSYS no té cap afany de lucre. És una iniciativa que dóna suport a projectes socials per millorar la salut utilitzant tecnologies de comunicació.

Projectes innovadors amb repercussió en el benestar de les persones. Generar i transmetre coneixements que influeixin directament en la transmissió d'informació, ajuda i el suport entre persones amb una mateixa condició, reverteix en totes les persones afectades i en la majoria de la societat.

A què dediquem les donacions

Els fons recollits es destinen a cobrir despeses de les activitats de la Fundació iSYS, amb la missió de contribuir a la millora de la salut i la qualitat de vida de la població a través de:

- La recerca de les millors pràctiques en comunicació de salut a Internet

- La implantació de projectes de salut en xarxa utilitzant Internet

- La col·laboració, consultoria i docència d'aquestes pràctiques, per a un millor impacte social.