Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

La societat en xarxa ofereix noves possibilitats de col·laboració entre persones i recursos per desenvolupar noves formules d'ajuda al malalt i al seu entorn.

palabraiSYS es una fundació per desenvolupar projectes socials de salut digital.

logo hbn150

A la Fundació iSYS tenim com a objectiu contribuir a la millora de la salut i la qualitat de vida de la població, mitjançant la generació i difusió de coneixement d'excel·lència en el camp sanitari a partir de la utilització de les xarxes digitals.

Missió, visió i valors de la fundació iSYS

Missió

Contribuir a la millora de la salut i la qualitat de vida de la població a través de: la recerca de les millors pràctiques en comunicació de salut a Internet, la implantació de projectes de salut en xarxa utilitzant Internet, i la col · laboració, consultoria i docència d’aquestes pràctiques, per a un millor impacte social.

Visió

Esdevenir una organització líder en la consolidació de projectes útils de salut en xarxa, manejant adequadament les diferents disciplines que aquests projectes combinen. Organització de referència, capaç d’establir bones pràctiques, difondre coneixement i compartir recursos.

Valors

La Fundació arribarà als fins fundacionals guiant-se per les normes de l’Economia del Bé Comú Valors: equitat, compromís amb la societat, respecte, responsabilitat, solidaritat, honestedat, neutralitat i sostenibilitat.

Presidenta i Directora

Imma Grau

Vicepresident

José A. Gallego

Secretari

Joan Grau

logo hbn150

COM CONSTRUIR UNA ORGANITZACIÓ SOCIAL A LA ERA 2.0?

Imma Grau, directora i presidenta de la Fundació ISYS, presentant un projecte del qual va ser promotora i directora.

ENTREVISTA A JOSÉ ANTONIO GALLEGO

José Antonio Gallego és vicepresident de la fundació ISYS i exdirector d'Aerco.

Enllaços

Jose Antonio Gallego: "Més enllà de les xarxes socials. Com les comunitats virtuals poden transformar el planeta"

Veure vídeo