Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

Investigació social

FUND gente 8

Què és

Per a la consecució d’eines útils per a la seva fi, és necessari revisar aquells mètodes que han demostrat la seva eficàcia per ser iniciatives d’èxit i per tenir una metodologia clara i reproduïble. Cal mesurar els resultats i fixar paràmetres d’èxit o fracàs, i per això comptar amb mètodes de la investigació sociològica, psicològica, biològica i econòmica.

Objectius

Investigar de forma rigorosa quines són les eines útils i col · laborar en la generació de “bones pràctiques” en l’ús d’Internet en salut.

Projectes

Estudis de disseny i eficàcia en

• Comunitats virtuals
  • Aplicatius per a mòbils
  • Comunicació en salut
  • Educació per a pacients
  • Altres alineats amb els objectius de la Fundació

Hem participat...

forumclinic

forum clinic

forumclinic és un programa interactiu per a pacients destinat a augmentar el seu grau d'autonomia respecte a la seva salut, utilitzant les oportunitats que brinden les noves tecnologies.

inatal

inatal és el primer web social interactiva en col·laboració amb professionals i hospitals de referència per a resoldre tots els dubtes i preocupacions que genera l'embaràs i que fins ara no es podien resoldre de manera fiable a la xarxa.

aerco

aerco-psm és l'associació espanyola de responsables de comunitat i professionals social mitjana.