Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

Apps de salut

La Biblioteca iSYS de APP de salut està basada en un mètode d'avaluació de les aplicacions mòbils de salut a partir de variables objectives per donar als usuaris orientació sobre:

(A) Popularitat
(B) Confiança
(C) Utilitat

Amb aquesta classificació els usuaris disposen de criteris d'avaluació suficients per seleccionar les aplicacions mòbils de salut més adequades a les seves necessitats.

Hem participat...

forumclinic

forum clinic

forumclinic és un programa interactiu per a pacients destinat a augmentar el seu grau d'autonomia respecte a la seva salut, utilitzant les oportunitats que brinden les noves tecnologies.

inatal

inatal és el primer web social interactiva en col·laboració amb professionals i hospitals de referència per a resoldre tots els dubtes i preocupacions que genera l'embaràs i que fins ara no es podien resoldre de manera fiable a la xarxa.

aerco

aerco-psm és l'associació espanyola de responsables de comunitat i professionals social mitjana.