Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

Mètode iSYS

Mètode ISYS per a desenvolupament d'un rànquing de Aplicatius per Salut

Per què

La proliferació (més de 40.000 al AppleStore) d'aplicacions per a smartphones en salut, no disposa d'una regulació específica. A falta de regulació, amb el canvi de mil·lenni, organitzacions vinculades amb la salut van generar els "segells de qualitat", que comproven que les webs compleixen amb els requisits explicitats en els seus codis ètics. No incideixen sobre la utilitat del app ni les valoren o comparen.

Abast

Mètode de valoració d'Apps de salut dirigides a pacients i a la societat en general. S'inclouran inicialment les Apps més descarregades, i aquelles considerades d'interès per al projecte. Idioma: Espanyol

Objectius

Es desenvoluparà una fórmula de valoració objectiva de les Apps de salut per a pacients i societat en general (Com en el cas de les universitats del Rànquing Shangai), mitjançant una metodologia contrastada amb experts. La fórmula es revisarà de forma anual.

Desplegament

El desplegament està previst desenvolupar-lo en 3-6 mesos depenent si hi ha reunió presencial d'experts.