Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

Music for Cancer Tribute, un concert solidari

M4C Tribute 4

Per segon any consecutiu organitzem el festival solidari Music for Cancer Tribute (M4CTribute). Amb musica en directe de grans artistes la iniciativa ret homenatge a tres persones de reconegut valor en l’àmbit de l’Oncologia.

Els fons recaptats es destinaran a la millora de l’App de Xemio, un projecte d’ajuda a les dones que estan en tractament de càncer de mama. Xemio està recolzada per l’associació de pacients afectades de Càncer de Mama (Grup Àgata), i per dur- la a terme hi participaran reconeguts oncòlegs, i altres professionals de la salut. És un desenvolupament social, non profit, i no té conflicte de interessos (mes detalls a la web Xemio.org).

En aquesta segona edició farem el següents tributes:

• TRIBUTE RECERCA ONCOLÒGICA: Aleix Prat que amb l’objectiu d’identificar els tractaments més òptims pels pacients amb tumors sòlids, ha impulsat el desenvolupament de un nou test genètic, el PAM 5O.
  • TRIBUTE a la trajectòria CURA DE LES PERSONES: Ana Pérez ha dedicat la seva trajectòria vital com a infermera innovadora i com a gestora, a l’atenció de pacient oncològic, pal·liatiu i a l’ajuda a la dependència, sempre amb l’objectiu de brindar una atenció mes humana i eficient.
  • TRIBUTE a la DEFENSA dels PACIENTS: Susana Koska activista; autora de dos documentals sobre la història de les dones a Espanya, actriu i escriptora, és bloguera i té un espai setmanal " mujer tenía que ser " a Onda Basca. Amb el llibre “Tópico de Cáncer”, allibera de clixés el mon del tractament oncològic, des del punt de vista de pacient.

El Festival, que tindrà lloc a l’Antiga Fàbrica d’Estrella Damm, obrirà les portes de 17:00 h a 22:00h, i disposarà de bar amb terrassa i de botigues solidàries.

Afegir comentari

• No s'han trobar comentaris